Kallt!

Nu är det extremt kallt både inomhus och utomhus. Har suttit och myst lite under min värmefilt idag, det värsta är dock när man måste ta sig därifrån! XD

Bilen var helt igenfrostad imorse!! Gick knappt att skrapa bort det! Som tur var hade de en jättesmart spray: "de-icer". Man sprayade bara och på några minuter var allt borta. Fast jag hade värmen på högsta nivån och varmaste värmen så det kan ju ha hjälpt lite också. Men en sån där spray borde alla ha! Finns det i Sverige? :p

Tog även en riktig långpromenad med Elin. Försöker att promenera mkt nu. Passa på att göra det när vädret är fint och sen ta gymmet när de inte går att vara ute. :)

 

 

 



Kommentarer
P

Jättefina bilder som vanligt.
Jag såg på vädret att dom utfärdade en klass 2 varning, över hela England, för det skulle komma upp till 2 dm snö,och det skulle gälla fredagen.
Jag tror dom har fel som vanligt.

Svar: Det kom faktiskt snö! Tro det eller ej! Men nu är det iaf borta allihopa. Fortfarande kallt dock...
Julia

2013-01-18 @ 17:24:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0