London

Nu så! Nu känns det skönt. Nu kommer det inte dröja 11 veckor tills jag får se Linus igen... Vi delar upp det så att det blir 4 veckor och sen 7 veckor.
 
Nu har vi båda nämligen bokat flygbiljetter till London!! :D och vad skillade vi är! Vi lyckades boka så att vi landar på samma flygplats (Gatwick) med 5 minuters mellanrum. Jag 18.50 och han 18.55 :) men när det gäller mig vet man ju aldrig när jag kommer fram... med tanke på att 3 av 4 flygresor har strulat REJÄLT!
 
Än har vi inte bokat nåt hotell. Det blir en uppgift för morgondagen kanske. Jag bokade i alla fall en plats på långtidsparkeringen i Inverness. Vuxenpoäng på det? Jag fick låna bilen över helgen sa Ellie! För det var inte säkert att jag skulle hinna med något tåg eller någon buss på vägen tillbaka.. och jag vill ju inte bli fast på flera ställen över natten. Det räckte med en natt i Danmark ;)
 
Ska bli sjukt kul att få träffa Linus och spendera en helg tillsammans i London. Lite dyrt blir det, men vi får se det som en försenad halvårspresent till oss båda (26 Januari har vi varit ihop ett halvår och 8-10 Februari blir det London).
 
Bildkälla
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0