Mer egentid :)

Nu har Lucy börjat på ytterligare ett dagis. Detta gillar jag väldigt mycket. Det ligger typ 50 meter från Beths skola vilket innebär att jag kan droppa av dem båda nästan samtidigt!

Jag hoppas även på att Ellie/Ben kan betala lite extra så att hon kan stanna och äta lunch där. Dock måste man ta med sin egen lunch... Men om hon gjorde det skulle det innebära att jag fick vara ledig från 09.00-13.00! Då skulle jag hinna gå på gymmet eller nåt utan att känna mig stressad.

Idag hann jag med en promenad, gå till biblioteket och hann även kolla runt lite i affärer. Och då var hon bara inne från 09.30 till 12.00 :p



Kommentarer
Mamma

Hur många dagis går Lucy på o vilka dagar i veckan är hon på det här nya? Får inte riktigt kläm på hur din vecka ser ut.

Svar: Hon går på 3 olika. Såhär är det: måndagar "Duffus" 09.30-11.30 (då ska jag passa på att ta engelskakursen på 90 minuter hemma hos Clara), tisdagar "Ark" 09.00-17.00 (dock måste jag även hämta och lämna Beth + ta Beth till simning under den tiden också), onsdagar "Duffus" 09.30-11.30, torsdagar "St. Sylvester" (det nya) 08.50-13.00 förhoppningsvis (om de betalar extra), fredagar "Duffus" 09.30-11.30 :) så ser det ut. Så när hon bara är inne förmiddag hämtar jag sen henne så äter vi lunch och sover innan vi hämtar Beth (ev. hinner jag göra lite nytta i huset när hon sover). :D så ser allt ut.
Julia

2013-01-10 @ 23:25:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0