Musik!!!

Wow!! Ni anar inte hur glad jag är. Det går hur bra som helst nu med musiken.
Det är som en dröm som går i uppfyllelse.

Jag har aldrig känt mig som en speciell sångerska, har alltid varit lite mer av en körtjej... med en röst som låter precis som alla andras (tycker jag, eller en röst som låter som Didos... tycker andra). Har alltid jämfört mig med alla kompisar som kanske har en lite mer utstickande röst. Men nu känner jag mig verkligen inte som en i mängden längre...

Om drygt en vecka släpps min första singel. Jag och Micke (en jättetrevlig man från Örebro) har ju börjat ett samarbete tillsammans! Vilket jag är sjukt glad för! Han skriver otroligt många bra låtar och är otroligt produktiv. Vi har så många projekt på gång.

Den första låten vi släpper är en svensk låt: "En chans, ett förlåt". Kommer att släppas på 23 olika ställen. Spotify, iTunes, cdbaby osv.. Så det känns hur kul som helst!! :D jag får äntligen känna mig som en liten kändis. Känns hur stort som helst att få finnas på spotify, har alltid varit en dröm!

Linus och jag håller också på att göra en grym houselåt. Vi jobbar på distans. Vi delar idéer över telefon. Jag är tacksam för att familjen här har skaffat piano så att jag kan sjunga och spela mina idéer för Linus. Det går riktigt bra och låten kommer nog att bli grym!!! :D

Så jag hoppas att ni alla vill köpa och lyssna på Mickes och min låt när den släpps nästan fredag! Jag kommer vara i London och fira detta med Linus ;)

So long!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0