Nyår!

Gott nytt år alla! Nu har vi lämnat 2012 och påbörjat 2013... Förra året hände det verkligen en hel del. Det var året då jag tog studenten, året då jag bestämde mig för att dra iväg till Skottland i 9 månader men framförallt året då jag äntligen träffade min drömprins ;) Vem hade kunnat tro detta i början av året?

Och vilken underbar nyårsafton vi hade. Sjukt god mat, roliga lekar, massa skratt , dans och det bästa: en nyårskyss! Perfekt sätt att avsluta det gamla året och perfekt sätt att börja det nya! :D

Dagen innan nyår var inte så pjåkig heller. Vi spelade tv-spel (typ som Wii fast utan kontroller), jag hälsade på massa nytt folk och vi badade badtunna! De sa såhär om badtunnan: man får plats 6 personer, 8 om man vill sitta lite trångt... 16 om man är dansare. Men där slog vi ett nytt rekord: vi var 18!!! Helt galet! Jag fick en härlig plats i mitten, på toppen av alla. Mycket skratt blev det :p

 

Tripp, trapp, trull innan nyår! Jag, Linus och Marcus (Linus brorsa) 

 

Badtunnan! Ja... Ni kan ju tänka er hur trångt det var! XD 

 

 



Kommentarer
Linnea H

Gud vad fin du var!!! :D
Så söta tillsammans! ^^

Svar: Aww, tack gulliga du <3
Julia

2013-01-02 @ 20:00:47
Elin

Tjusigt! Fick du långa klackskor? :)

Svar: Nja.. de var sådär halvlånga ;) haha, nä jag fattar.. de var faktiskt mina egna. Köpte dem :)
Julia

2013-01-03 @ 04:17:28
URL: http://cassler.blogg.se
P

Gott Nytt år önskar jag er.
Jag saknar misteln på kortet.

Svar: Haha, det blev många pussar iaf :) inte just då.. för då hade jag rött läppstift på mig
Julia

2013-01-03 @ 10:24:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0