Ruinerad miljöförstörare!!

Oj vad jag flyger mycket numera. Fram och tillbaka. Såhär mkt har jag aldrig flugit! Känner mig som en riktig miljöbov. Och straffet kommer genom att jag blir av med alla mina pengar. Har spenderat över 5000 kr den här månaden på att betala flyg.

Hur tror vi att det går nu då med kommande flyg? "Peppar, peppar, ta i trä", det kan ju inte bli värre???!!!
3 av 4 flygresor som jag gjort själv nu har ju varit katastrofala... På alla olika slags sätt:
1. Hade bokat fel datum och var tvungen att köpa en helt ny biljett (eller ja, pappa hjälpte mig)!
2. Förseningar, stress och borttappat bagage!
3. Vad kan man säga? Allmänt KAOS. Flygplan som inte lyfter, övernattning i Danmark, lång väntan, nervositet m.m.

Nu har jag 5 st. till att klara mig igenom. Jag hoppas på det bästa, kan inte tänka mig fler problem som skulle kunna dyka upp... Faaast, jag har redan stött på ett problem iofs. De vill inte godkänna 2 (utav 3) av mina bokningsnr!!! Vad är deras problem? Det är ju tydligen inte mitt fel eftersom ett av dem funkade som det ska.

Blir man irriterad eller blir man? Önska mig lycka till. Det lär behövas. Närmsta flygresa görs faktiskt om 2 veckor exakt. Då bär det av till London för att träffa världens bästa pojkvän. Och btw.. Om några timmar är en viktig dag för oss.. Men det kommer nog ett separat inlägg om det. ;)

Förövrigt är jag skittrött (bokstavligt talat) på Lucys potträning... Idag har verkligen inte varit en bra dag. Tror det är 3 bajs-olyckor och 3 kiss-olyckor. Det är så äckligt och jobbigt att behöva byta hennes kläder hela tiden. Värre än blöjor!

Aja. Nog med klagandet. Haha jag tyckte att den här kommentaren var lite halvskojig. Sann om inte annat. "Välj konto du vill belasta"... Vill och vill... Och det här var bara en av flygresorna :(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0