Spontant!

Oj vilken dag det varit. Vaknade runt 11, åt frukost, duschade och fixade mig, sen bar det in till stan där jag spenderat hela dagen.

Mötte upp Clara och sen gick vi för att möta upp Elin. Vi gick därefter in till stan. Där gjorde vi (eller mest jag) lite shopping. Sen åt vi middag på en restaurang, mycket trevligt! Med efterrätt och allt!

Men dagens händelse... en rätt spontan sak. Jag blev lite halvt tvingad kan man ju säga. Jag ville ju göra det men var lite feg. Men efter att ha blivit övertalad gjorde jag det.. Jag tog hål i öronen!!! Känns konstigt. Känns så annorlunda nu. Små guldörhängen har jag (måste ha de i minst 6 veckor innan jag kan byta). Det gjorde inte så fruktansvärt ont, gick väldigt fort! Kul tycker jag, men väldigt väldigt spontant blev det.

Vi gick sedan vidare för en kväll ute. Sjöng några låtar på karaokebaren (de känner igen oss där nu haha), dansade på nattklubben och nu ligger jag äntligen i min säng. Helt slut men glad :)



Kommentarer
Malin Carlsson

ÄNTLIGEN!!! Det tog ett tag! :P Bra jobbat ^^

Svar: Wiho jag vet!!!! :D längtar tills jag får ta på mig örhängena som ligger hemma och väntar på mig :D är rätt trött på dessa guldiga nu.. Appropå det! Höll på att glömma tvätta och snurra på dem ikväll! Så tack för påminnelsen XD
Julia

2013-01-21 @ 09:41:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0