Vårkänslor?!

Vad skumt det är när det i början av januari känns som att det är vår! Solen skiner och det är varmt ute. Skumt men riktigt härligt! För mig räckte det med drygt 2 veckor av snön i Sverige. Jag hann åka pulka vilket var det viktigaste ;)

Jag tog precis en promenad med Elin. Kul att träffa henne igen och babbla av sig! Passade lagom att ta en drygt timmes promenad när Lucy var på dagis.

Vi gick förbi den här skylten som jag länge tänkt fota. Tycker den är riktigt rolig. Findrassie ska det vara, men någon har strukit över "r" och "ie" så att det blir find ass :p

Finns en till rolig skylt som jag vill fota. En "varning för gamlingar" skylt! Haha, får se när jag kan ta mig förbi där.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0