1 vecka

Om en vecka åker jag hem! Helt sjukt! Tiden går så läskigt fort.

Just nu känner jag verkligen för att åka hem. Lucy har inte varit speciellt rolig idag. Gråter och skriker hela tiden. Blir tokig... Antar att det är för att hon är sjuk och inte mår bra. Alla här hemma är typ sjuka. Ellie har hostat och snuvat länge. Barnen hostar och nyser rakt på mig.. Så det är inte lätt att hålla sig frisk här inte.

Vaknade upp imorse med världens huvudvärk. Uh. Inte kul. Jag försöker hålla mig frisk på alla möjliga sätt. Sjukdom kommer aldrig lägligt. Och verkar alltid komma passande till mina flygresor...

Till lunch idag testade jag att laga bönbiffar, kul! :D experimenterade lite med olika saker. Och slutresultatet blev rätt bra. Bönor, ägg, rivna morötter, havregryn, wheatgerms, keso, brunt mjöl, kryddor (hon har typ bara starka kryddor här.. Så det enda jag hittade som passade var en fajita kryddmix). Mixat med stavmixer och sen stekte jag dem i olivolja. Och så åt jag det tillsammans med risotton Ellie lagade igår. Gjord på rädisor haha :D



Kommentarer
P

Det liknar Wallenbergare omtyckt på lunchresturanger i Stockholm.
Det blir kul att hämta dig på onsdag, och du är välkommen hem.
Ha det så bra.
Hälsningar P.

Svar: Ja förutom att dessa är vegetariska då :) var kul att träffa er alla!!!
Julia

2013-03-13 @ 18:34:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0