Generöst

Fick ett mycket trevligt svar från British Airway, efter mina två (väldigt långa klagomail efter mina hemska resor).

De sa att de skulle betala tillbaka de kostnader som jag fått lägga ut pga dem (tågresa, taxi, missad lön osv). Dessutom gav hon mig 9000 avios poäng. Med dem kan jag boka en resa motsvarande Köpenhamn-Aberdeen :) Väldigt generöst tycker jag, så nu är jag glad.

Dessutom fick jag ju uppleva att bo på hotell med gratis middag och frukost under resan... Så man kan ju inte klaga.

Nu tycker jag om British Airway igen :)



Kommentarer
P

Du är nu väldigt bra på att vara vuxen, och ta vara på varenda krona. Bra jobbat.

Svar: Tack. Jag har inte fått dem än.. Men vi får väl se om de trillar in :p
Julia

2013-03-02 @ 19:40:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0