Hälsosam... Eller inte.

Har blivit så sjukt hälsosam vad gäller både kost och träning. Men så har jag nu gjort något mindre hälsosamt... Solade solarium 2 gånger. Bara 6 minuter båda gånger. Men nu är jag röd, vilket inte alls känns bra :(

Har ju alltid klagat på folk som gör det för att det inte är bra... Men ville verkligen bli brun inför min 20-års fest. Men tror det får räcka med dessa två gånger faktiskt. Har huvudvärk nu och känns inte alls bra att ha bränt sig.

Nä, nu är det tillbaka till hälsosamt liv utan solarium. Får bli andra medel istället. Soldusch eller nåt.

Gjorde en god bananglass häromdagen apropå hälsosamt. Skivade en banan, frös in, mixade. Klart! Krämig och god glass och känns mycket lyxigare att äta bananen så än bara ur skalet :) jag menar... Visst ser väl alternativ 1 godare ut än alternativ 2? Även fast det är samma saker!



Kommentarer
P

Vi är alla vita och vi längtar till att bli solbrun, men man ska också veta att man kan få canser av att vara solbrun.
Lev och njut av livet som det är, utom konstlagt solbränna.

Svar: Ja, du har helt rätt! Jag har bestämt mig för att aldrig göra det igen :)
Julia

2013-03-10 @ 16:19:58
Mormor

Bra kommentar av Pappa, tycker jag. Tänkte föreslå brunkräm. Den är nog inte farlig. Förväxla den inte med brun skokräm bara! Puss puss!

Svar: Ja precis. Jag har funderat på det. Nej haha, det vore inte så kul!
Julia

2013-03-12 @ 17:19:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0