Mycket snart!

Ja ni, nu är det verkligen inte långt kvar tills vi ses! Kan inte vänta! Saknar er alla väldigt mycket <3

Samtidigt trivs jag väldigt bra här. Den här perioden har varit mycket rolig eftersom jag kommit så otroligt nära Ellie nu när Ben varit borta i 6 veckor. Ser fram emot lördag då vi ska åka till Aberdeen tillsammans (Ellie, jag och tjejerna). Äta på restaurang och shoppa! :D

Idag hade Beth och jag en pianokonsert för Lucy och Ellie :) vi spelade två duetter tillsammans. Beth är mycket duktig så det var kul. Själv behövde jag tänka efter lite när jag skulle läsa efter noter, haha det var länge sen nu!

Och imorgon börjar anmälan till högskolan. Känns så otroligt skönt att veta vad man ska söka och känns så otroligt skönt att veta att man kommer att komma in på det man vill.. (antar jag?) :) ser verkligen fram emot i höst, är så taggad på att börja på den utbildningen och att flytta ihop med Linus! <3

Ni får en bild på vårt väldigt skiftande väder här.. På en dag kan det skifta extremt mycket...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0