Oturligt

Ja ni... Jag lyckas alltid pricka in att bli sjuk precis när jag ska flyga. Det är väl typiskt. Bara för att göra resorna (om möjligt) ännu värre...

Klockan är nu 04.18 och jag kan inte sova. Har världens rethosta. Hittar ingen hostmedicin så jag sitter nu på nedervåningen och dricker honungste. Har fixat mackor som lunch tills idag... Nåt vettigt kunde man ju göra om man ändå var vaken.

Och så kan jag ju berätta lite om min sista dag (igår) när jag ändå har tid.

Satt barnvakt till baby William medan Ellie och Charlotte var på zumba, tjänade 5 pund extra. ;) världens sötaste unge! 10 månader gammal och jätteglad :) så det var roligt tycker jag. Någon så liten har jag aldrig tagit hand om.

På kvällen åkte vi till Beths skola för att äta middag där. De samlade in pengar till fattiga i Afrika och därför var kvällens middag "Rich/poor man dinner". Man fick dra en lott, och så blev man antingen rik eller fattig. Beth, Lucy och jag hade turen att bli rika medan stackars Ellie blev fattig. Vi rika fick serverat lasagne, massa grönsaker, vitlöksbröd, efterrätt, choklad... Ellie fick ris och vatten. Tyckte synd om henne och erbjöd lite av min mat, men hon ville inte ha :p Jag var dock glad att jag fick en rik mans biljett för detta var halv åtta på kvällen och vi hade inte ätit någon middag!! Jag kan ju även tycka att det är tur att jag drog livets lott rätt och fick födas i Sverige där vi har det så pass bra!

Jahapp, man kanske ska försöka få lite mer än ett par timmars sömn... Jaja, vi ses imorn! Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0