Översvämning i badrummet!

Hahaha åh vilken rolig dag det har varit. Gillar verkligen hur bra vänner jag och Ellie har blivit då Ben är borta. Vi tittar på tv program tillsammans, vi följer "embarassing bodies" och "supersize vs. superskinny" och vi pratar om vad som är nyttigt och hjälps åt att laga mat. Vi pratar även om träning då vi båda går på zumba och ifit (dock inte samtidigt eftersom någon måste passa barnen).

Idag var även hennes syster uppe på besök. Så efter Beths skola åkte vi alla till home bargains och gjorde lite shopping :D jag köpte bl.a. grönt te, jordnötssmör (trodde absolut inte det var nyttigt, men alla snackar om det.. Så fett värt!), sojamjölk (för typ 3 kr, wiho), nötter, ansiktsgrejer osv :D allt för under 13 pund. Älskar den affären.

Haha senare på kvällen så satt vi nere i vardagsrummet och snackade och barnen fick deras naglar målade. Så säger Ellie plötsligt "Crap, the bath!!!" och springer upp på ovanvåningen. Hahaha, hon ber oss sen komma upp och kolla. Och det var verkligen på gränsen till att bli översvämning. Så extremt fullt med vatten och sjukt mkt skum!!!! XD Jag skrattade ihjäl mig!!!



Kommentarer
Mormor

Roligt att du har så roligt Julia! Men se upp med vattenkranarna!!

Svar: Hahaha, det var ju inte mitt fel ;)
Julia

2013-03-02 @ 12:43:28
Mamma

Vad roligt att du o Ellie kommit varandra så nära.
Kul att du börjat våga exprimentera med matlagningen. jag gjorde också en morotssoppa häromdagen som blev riktigt god. Hade bl a i färsk ingefära,pressad lime o vitt vin.
puss o kram <3

Svar: Ja väldigt kul faktiskt! :D hon är härlig! Åh det låter riktigt gott :D
Julia

2013-03-02 @ 16:52:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0