Rolig helg

Blev en riktigt spontan och rolig helg!

Jag var själv hemma hela helgen eftersom Ellie och tjejerna var i Aberdeen. Så jag och mina tjejer (Elin och Clara) spenderade helgen tillsammans.

Vi åkte till Inverness på lördagen, gjorde lite shopping på primark och h&m. Sen åkte vi hem och åt middag på Jimmy Chung's, älskar den restaurangen! Därefter hem för en filmkväll och sen gick vi ut på nattklubben. Tjejerna sov hos mig också :) så blev verkligen en heldag tillsammans!

Söndag blev en lugn dag med städning, promenad och ännu en film med tjejerna :)



Kommentarer
Mormor

Efter vad jag kan förstå var den där lilla historien riktigt fyndig. Roligt att du avancerar så i språket. Grattis! Puss puss!

Svar: Då förstod du rätt :D ja är skönt att man blir bättre!
Julia

2013-03-04 @ 17:50:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0